Oeganda, let's go! - Reisverslagen van Naomi Habing - WaarBenJij.nu Oeganda, let's go! - Reisverslagen van Naomi Habing - WaarBenJij.nu

Oeganda, let's go!

Ik heb altijd al de droom gehad om voor mijn studie naar het buitenland te mogen. Het liefst reis ik de héeele wereld rond!

Voor mijn opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening heb ik deze kans gekregen, én gepakt! Als vierdejaars minor volg ik Social Work in Africa.

Ik ga 12 weken stage lopen in Kampala, Oeganda. Dit ga ik doen op een centrum voor kinderen met een beperking. Een interessante uitdaging dus!

Recente Reisverslagen:

Naomi

Dag allemaal! Voor mijn opleiding (Maatschappelijk Werk en Dienstverlening) ga ik mijn vierde jaars minor (Social Work in Africa) volgen in Oeganda! Op deze pagina kunnen jullie lezen hoe het mij afgaat en hoe ik alles ervaar! Ik hoop dat jullie er wat van opsteken of plezier aan beleven!

Actief sinds 14 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3844

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 20 December 2015

Oeganda, let's go!

Landen bezocht: